Amazing Grace

Här ligger man och vilar efter en låååååång stunds läsande.. Vad händer då?

Joo, farfar stövlar in och skriker efter en. INTE trevligt och INTE uppskattat! Stäng av ditt eget jävla vatten vet jag! Runt halv 6 är det dags att bege sig ut, 1.5h från 10 över 4. Men tänkte att vattnet inte ska behöva rinna över, känns så dumt.
Blev till råga på allt lite illamående och fick lite huvudvärk, tack för den televerket. Fast kanske ändå bra att man vakna nu, så man inte hade sovit bort flera timmar och sen inte kunnat sova ikväll.

Senare ikväll tänkte jag ge mig ut och få till lite fina bilder, solnedgångarna här ute på landet är verkligen helt ärligt To Die For!



Vet att denna bild varit med innan, men den är bara helt underbar. Den har jag verkligen lyckats bra med, så något sånt hoppas jag på ikväll igen.. En bra bok och en mysig kofta, passar utmärkt där. Eller lite mys på en filt på gräsmattan.. Det är vilket som... Är ju dessutom ensam hemma, så kan passa på då. Tänkte dock försöka få till filmtittande med någon...

Ha det fint!
P.S. Tycker om mina nya besökare och klart de som varit med hela tiden =)

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora

sv; jag vet, måste låta det ta tid :/

2009-04-14 @ 16:36:57
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: emma

Inte alltid så lätt allt :/ Men det får vell gå :)

Gör du då? Tack så mkt :)

2009-04-14 @ 16:53:05
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det är jobbigt när det blir så där :/ Man vill äta men inte lätt när det tar stopp och sen tränar jag så mkt så jag glömmer bort och äta och sen är sömnen si så där :/ Men än så länge står jag på benen haha. Skämt och sido.



Okej ja gym är inte så mkt för mig utan jag ska ha pass jag :P



Jag ska byta om till träning och så där :) Kram

2009-04-14 @ 17:12:24
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: anki

fin blogg! :)

2009-04-14 @ 17:21:23
URL: http://a900404.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0