imorron, då jävlar!

Dagarna bara springer förbi.

Jaa, de gör faktiskt det. Snart 1 månad i skolan redan. Helt galet vad tiden går fort, man hinner nästan inte med. Men samtidigt är det skönt, har vatt nåra hektiska dagar nu faktiskt. Dock skönt, man somnar tidigt på kvällen. Eller iaf runt 23, så man får typ 6-7h sömn per natt. Det behövs verkligen kan jag säga, imorron har jag tänkt att sova ut lite. Längesen man hade sovmorgon ju, fast egentligen är det överskattat.

Jag är lätt distraherad har jag kommit på.
Det är nog inte så bra.

Fast jag vet inte. Beror på vad det gäller lixom.

Imorron är det umgås med broren Johan.
Vi ska köra go-kart!
Kanske ska vi gå på bio oxå, Mirrors blir det nog.
Skojsigt värre, längesen vi gjorde något.

// jessica

Kommentarer
Postat av: Sara

tänkte bara säga att du är för söt <3.

2008-09-25 @ 22:40:06
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0