påkommet!

Såå, jag sitter här och käkar Cheeseballz<3.

Kom på när jag var på väg hem, att jag gjort bra grejer asså :O:P

Som när jag var på Valen i Trelleborg, en runda på Kappahl för jag skulle ha nya vantar.
En kvinna som skulle betala, behövde hjälp med att skicka ett sms för nån rabattgrej just på Kappahl, så hon sa att jag såg ut att vara en som kunde skicka sms och VISST kan jag det. Så jag gjorde det och fick en Kram av en okänd kvinna för att jag hjälpte henne att skicka ett sms. Jag blev JÄTTEGLAD :P =D Sen idag, när jag var på väg hem. Så stannade det en kvinna i en bil och frågade om jag kunde vägen till Landäng, jag menar. Det kan jag, så jag förklarade och hon blev glad =D

Såå jaa, ibland är jag fan bra att ha =D Snart dags att duscha, äckligt hår som faan!
Jag är så jävla seg också, kanske piggnar till lite oxå =)

Tack Och Hej!
// jessica

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej!

hur är det med dig? :) var ett ta sen vi hördes!

får ta och ändra på det... kramar. <3

2008-09-16 @ 21:55:31
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0