look what i can do with my feet

"Look what I can do with my feet"

Hösten, den är verkligen här. Jag går med en mysig sjal, tjocka tröjor, långbyxor och Strumpor!! t.o.m. Har kommit på att strumpor är inte min bästa vän direkt, jag gillar inte strumpor tror jag. Konstigt? Nja, jag vet inte. Fria Fötter typ! Nej, men allvarligt talat. Det syns på Allt att hösten är här, himlen har inte samma varma blå ton, det blåser storm varje dag, det är svinkallt på morgonen, det är disigt, det mörknar fortare. En massa tecken egentligen.

Dock är det inte helt fel med höst, en mysig årstid. Gosiga tjocka tröjor, sjalar/halsdukar, gosiga vantar. Man kan vara inne utan att ha dåligt samvete, dricka nåt gott te eller varm choklad och njuta av en bra film eller en bra bok. Finns en del positivt med hösten ändå.

Lördag är det idag, känns som söndag.
Jag byter sängkläder, försöker städa. Distraherad.
Är lite dålig. Smällar man får ta faktiskt.

// jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0