jag menar, vart är vi på väg?

Sooo, igår var det Malmö med das Sarah!

14.25 tåget in, först H&M för lite shopping. VÄLDIGT LITE! Efter det *trumvirvel* vår efterlängtade..... CHINA BOX<3
 We Love China Box, för min del blev det Kycklinggryta, Ris och Vegetariska Vårrulla. Faktiskt väldigt gott *muuumsss* Efter det vidare till Storgatan (där jag såg en person från min msn, omg. Som jag inte ens känner eller har träffat:P:O) för lite mer shopping, dock mest åt mamma, haha! Biobiljetterna hämtade vi efter en tur på Triangeln oxå, där det blev toabesök.

OMG vad det lukta. HATA offentliga toaletter.
Sen blev det Massa dötid från ungefär 5 till 9, tiden spenderades på Espresso House.
Det blev oxå Bröderna M, en cider, vitlöksbröd och Nachostallrik.


Såå jaa, TACK Sarah för en JätteTrevlig kväll! =D

// jessica

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv! :-D

2008-09-07 @ 11:52:32
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kanske kan du även dra dig till London? ;)

Kramar

2008-09-07 @ 13:26:06
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0