healing subconsciously

Då har jag varit tekniske-ture med min pappa, ganska roligt!
Ute i friska luften, borde vara det oftare. Man blir så pigg =D

Snart iväg för att käka, jag längtar, magen skriker efter maaat!

Hur ser er kväll ut? På en söndag finns ju inte jättemycket att göra
Tyvärr, söndagar är mysdagar tycker jag. Men jag fattas ju det viktiga.
Jag hoppas att det iaf kommer nåt bra på tv, mys med mitt täcke.

Snart ny vecka, nya utmaningar i skolan. Dock bara 2 skoldagar, haha! Lyx!

// jessica

Kommentarer
Postat av: Sessan

Kika in i min blogg om min nuvarande tävling är någt för just dig? Puss & Kram

2008-09-08 @ 15:49:48
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0