call me a sinner

Det blev lite fel imorse, ingen skola iaf. Gick upp kl 7 i onödan =/
Synd att påstå att jag tyckte det var kul, har inte något att göra idag..
kunde fikat med Sarah kanske, men hon sover nog nu..

Helt vindstilla idag, verkligen helt vindstilla. Som lugnet före stormen, fast jag tror inte att det blir någon storm faktiskt. Hade ju iofs varit ganska mysigt, men nej. Jag tror inte det, blir väl något halvdassigt äckelväder. Som vanligt. Kanske ska röja lite på mitt rum, sätta in papper i pärmen osv. Så har jag något att göra iaf, hösten är i antågande. Det känns och märks verkligen, jag tycker nog inte om det. Det sätter vissa saker på sin spets och väcker vissa känslor. Kunde jag få slippa hösten, så blir jag jätteglad.


Dagens mesta låtar -

Volbeat - Soulweeper
Volbeat - Soulweeper # 2
Volbeat - Garden's Tale
Katy Perry - I Kissed A Girl And I Liked It

Ah well, det var väl det. En händelselös dag. Take Care..

// jessica

Kommentarer
Postat av: Tassa

Kul att du gillar att läsa hos oss :o)



kram

2008-09-18 @ 18:22:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24943

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0