att det ska vara så svårt!?

Jag är helt sanslöst trött om dagarna, det är nästan jobbigt. Det tar på krafterna att stiga upp och hålla igång hela dagen, men det kommer man in i det också. Bara nu i början, sen blir det nästan rutin på det med. Plus att det är så mycket man ska tänka på, det gör också att man blir helt trött i huvudet. Men jag tror att detta kan bli roligt, får se hur det utvecklar sig.

Försöker få tag i lite kurslitteratur, inte världens lättaste.
Ska iaf hämta en bok på akademibokhandeln imon =)
Kvart över 8 till 12 imorron, lagom lång dag så en fredag.

// jessica

Kommentarer
Postat av: fanvadjagärhethaha

Haha auuw stackars som e helt slut. Man vänjer sig lite vid att va ledig :O Är osså helt slut nästan varje dag nu innan man kommit in i det :P

2008-09-04 @ 19:38:25
Postat av: Matilda

Sv: Nja, bra är det väl inte... men så är det. Inte mkt att göra åt.



Hur är det med dig?



<3

2008-09-04 @ 21:18:52
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Sessan

Kika in i min blogg nu gumman, jag har skrivit om höstvisningen från Makeup store.

2008-09-05 @ 13:30:21
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0