ännu en vecka gången

Idag är det fredag, välbehövligt efter denna veckan vill jag lova.
Dock hade det varit trevligt att hitta på något ikväll.
Men shopping, middag och bio med Sarah imon, så jaa..

Efter denna veckan, hur känns det nu då?

Jaa, det var en bra fråga eg. Känns som att det kan bli jävligt skoj, klassen är bra, lärarna verkar bra (förutom en, haha), skolan verkar bra. Dock är det lite frågetecken här och var, men det ska nog lösa sig. Efter en vecka kan man egentligen inte säga så mycket, men det blir nog bra tror jag, än så länge är det roligt och jag tar vara på det faktiskt =)

Inte så trött idag, än iaf. Kommer väl sen, film och lite mys hade suttit fint.

VI får se vad det blir av denna kvällen! =D

// jessica

Kommentarer
Postat av: Tassa

Härliga färger du hade på din blogg! Varma sköna och du skriver fint tycker jag :o) Hit kommer jag tillbaks!



kram

2008-09-05 @ 19:29:26
Postat av: Matilda

Jodå, livet rullar på här... inte som förut... men så är det, livet förändras.

Men jag är nöjd, tillåter mig inte riktigt att känna efter, rädd för att falla igenom.



Hur är det?

Kramar

<3

2008-09-05 @ 21:43:27
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0