you make me happy, when skies are grey

Idag

Har jag nog inget kul att berätta.
Har jag inte gjort något speciellt.
Har jag ganska mycket dötid.
Har jag en tid att passa.
Har jag läst en massa bloggar.
Har jag kollat min bdb.
Har jag tittat på aftonbladet.
Har jag kokat kaffe.
Har jag ätit frukost och druckit te.
Har jag varit ute i det fina vädret.

Jag har faktiskt gjort en hel del och kl är bara halv 12 typ, det är ändå ganska effektivt. Inte för att jag har gjort något av värde så direkt, eller för mig är det ju, men kanske inte för alla andra. Men vad spelar det för roll? Man ska göra saker för sig själv, Right? Måste iaf införskaffa lite saker idag, en ny mascara, en deo åt mamma. Okej, det var inte så mycket. Men när jag väl är i affären, så blir det kanske mer. Frågan är bara : Ska jag åka in 1h tidigare, alltså med 13.45 tåget, eller ska jag ta 14.45? Ajja, får väl bli 13.45.  Annars blir det tajt med tiden, ska ju träna med Jessica kl 17.05.

Well, this was fun! Now, Have A Good Day!

You are my sunshine, you make me happy when skies are grey!<3

// jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0