when I play

min dator segar
jättemycket, jävla trådlösa internet
dålig räckvidd

jaa, iaf. jag har fastnat för Agnes - On And On

det har varit fint väder idag, ganska molnigt oxå förstås. det är smällar man får ta, jag borde äta. jag är hungrig, jag har köpt glass idag. Ben & Jerrys, choklad med browniebitar *mums på riktigt* . kanske inte så passande med tanke på att man tränar, men whatever. man måste unna sig ibland. dessutom körde vi på riktigt bra idag, måste dock se till att hålla oss friska. det går inte att ha en dag där, och en dag här.

mitt internet klyddar och jag kan fortfarande sitta här och skriva, ganska så coolt eg!
eller jaa, kanske inte coolt. eller joo, coolt faktiskt.
imorron ska jag köpa en i-buddy till mig och sarah, inslagna ska de vara oxå.
what a surprise lixom! (läs INTE detta sarah! haha!)

// jessica


We need something to hold on to
I wanna be that thing for you


Kommentarer
Postat av: Sarah

:-O! du kan ju inte berätta överraskning så där för mig! nu är allt förstört :(

2008-10-28 @ 16:34:22
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Sara

Min filosofi är att allt onyttigt passar när man tränar, haha ;)

2008-10-28 @ 22:17:44
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0