verkligen obehagligt!!

ojojoj

det var obekvämt på tåget, eller så kan man kalla mig paranoid eller nåt annat konstigt. men det är fan inte konstigt att man känner så när man ser en sån människa. 2 kontrollanter kollar en plats, går iväg och den här mannen sätter sig på platsen, han går iväg igen, kommer tillbaka och sätter sig på platsen framför den han satt på innan. varför gör man så?? säkert inget konstigt eg, men om ni hade sett hur han såg ut, jag lovar er att ni hade också känt er illa till mods och att det var lite obehagligt. jag var inte ensam om att tycka att den här mannen var obehaglig så!

regnet öser ner, inte ett dugg spännande.
det blåser en hel del oxå, blää!
träningsdags idag, sluta regna då.

jag vill fortf ha det som i Grey's Anatomy igår!

// jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0