tonight is the night!

ojojojoj!

fan vad klockan blev mycket igår och fan vad det känns som söndag!
men det är bara lördag och jag är väldigt glad för det! =D

and I like saturdays, I really like them! frågan är vad man ska ha på sig ikv?

anyways, kalaset för bengt igår. hahaha! karaoke för hela slanten! ända till kl 5 imorse och jag vaknade för 35 minuter sen typ. det är fan ett rekord för mig, fast så blir det när man somnar 5 på morgonen :P men det var en bra kväll och jag hoppas på en lika ikväll! =D

förfest i Tomelilla, med fotboll och trevligt folk! =D

// jessica

Kommentarer
Postat av: Matilda

idag är det söndag... hahaha.

<3<3<3<3

2008-10-12 @ 12:31:59
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0