that's not the way it's gonna be

NONO
That's not the way it's gonna be.
NONO
I dont wanna see you around me.
I KNOW
Calling out my name inside your sleep.
Each and every day and every night and every week
NONO

för fyy faaan vad det var längesen jag hörde den låten, lite minnen där<3
tror jag iaf, haha. det var längesen iaf. kul kul..

NG3 - Anthem
, för er som vill lyssna. vilket ni nog inte vill, men gör som ni vill iaf.

fan, denna jävla hostan! den dödar mig, fan asså. skitjobbig, vill inte ha den mer.
kapa halsen, eller nåt liknande. tror sarah hade sagt att jag skulle kapa den..
men det går inte, måste ju ha den.. dagens -landsproblem kan man säga ju, eller?

Take Care Sötnosar!
// jessica

Kommentarer
Postat av: Sarah

ja, kapa halsen är alltid den bästa lösningen och jag vet att du vet det!

2008-10-18 @ 23:52:17
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Men jag finns för dig <3 bara att du säger till så lyssnar jag... eller så pratar vi om vardagen eller nåt annat, men du ska veta att jag finns vid din sida

<3<3<3<3

2008-10-19 @ 16:32:42
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0