take it, please take it. cause I don't want it.

Idag var det inte roligt att vakna.

Regnet som slog mot rutorna, vinden som slet i regnet och alla löv och kvistar på marken. Den mörkgrå himlen, som såg allt annat än välkomnande och gästvänlig ut. Detta, plus mina känslor som jag hade när jag vaknade (och som fortf gömmer sig kvar), är ingen bra kombination och det kan bli en dag som slutar i katastrof. Iaf som det känns nu, vill inte utsätta andra människor för mig idag.. Så jag gömmer mig under täcket idag, med en bra bok och mina egna tankar..


Ha En Trevlig Fredagkväll!!


// jessica

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag mötte samma himmel imorse när jag vaknade. Jag kände det inte så. Du kanske ska ställa dig frågan vad det är som inte stämmer i ditt liv just nu, och göra något åt det. Det kan inte vara vädrets fel hela tiden. Gör klart för dig själv hur du känner. Kom igen. du är ung, är frisk och har mycket möjligheter. Du bestämmer själv.

2008-10-24 @ 14:24:18
Postat av: Sarah

Bit ihop :-D jag håller med "Jag" (gissar din bror). Du kan inte alltid skylla allt på vädret, det har det väl inte förtjänat :-O Iaf, jag har köpt biljetterna nu! så den 8nov ska vi vara 80taliserade till tänderna! gottis

2008-10-24 @ 17:07:52
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0