stort övervägande

Om man inte vill

Om man inte vill, måste man då? För jag vill verkligen inte gå ut.
Det är inget trevligt väder, det är mysväder. Oohh jaa.

Men det är inget "åka till skolan och gå på föreläsning" väder..
Jag är gnällig nu, som faan så det är äckligt!
Fast nu vill jag vara sån, för det är sånt väder vet ni.

Osså kan det vara lite fel på mig också, men det är inget som är säkert.

Träning ikväll också, är riktigt pigg på det heller. Men JAG MÅSTE! JAG VILL! (nästan iaf, hahahaha) Inte när det är sånt här väder. Vädret förstör allt har jag kommit på, varför måste det vara sånt här väder? Varför måste hösten vara såhär? (joo, egentligen vet jag det, men jag måste ändå ställa frågan.)  Hösten innebär ju blåst, regn, kyla. Ganska mysigt om man tänker efter, det vill säga om man är inomhus, under en filt, med en bra bok (eller någon att mysa med), varm choklad, eller en bra film och popcorn (och någon att mysa med).

Take Care, ha en supermysig dag!
// jessica

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Jesper ska ha.. Fast det är typ inflyttningsfest också tror jag.. Eller nej, jag vet inte för nu ska ju han flytta? ;P gurka ja, haha ;) hur gör man det? :P

2008-10-21 @ 13:00:09
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0