Så Förträffligt Bra Idag!

för längesen, när jag fyllde 4 år... fick jag en gåva av min far... lalalalaallaaaa!!

jaa, den kommer ur mina högtalare nu! det är äkta glädje och barndom på den! =D idag är en solskensdag, idag är jag glad! jätteglad! bra musik, fint väder och trevligt happening ikväll. hoppas bara att lilla Sarah kryar på sig och kan vara meed, cause I want you there!<3     snart kommer broren, vi ska åka och handla. mat dock, inte så spännande. mamma mår inte så bra, så hon kan knappt gå. så vi får göra en insats, det tycker jag är bra. det behövs handlas här :P :O

dagens schema :
- handla mat med johan
- fixa mig
- åka till Malmö
- shopping
- middag
- bio

sen får man se vad som händer efter det, troligtvis åker vi hem. kl hinner nog bli mycket.
men det blir vad det blir och jag tror det blir himla skoj och trevligt, jadå=D

varje vecka, jag älskar att mecka. för jag är en raggare... lalalalaaalalaaa
jag är en riktig raggare, raggare, raggare. riktig 18-taggare, gör det som en man.
jag är en riktigt raggare, raggare, raggare. och med min gamla jänkare glider jag fram..
(8)

haha nädå, jag är inte på superbra humör =D bara äckelglad =D=D=D=D

// jessica //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0