its a brand new day!

så sitter jag här

Raggaren kommer ur högtalarna och jag mår på topp!
faktiskt väldigt glad idag, som jag nämnde i föregående inlägg.

vissa grejer (och personer) gör helt enkelt att man mår såhär. det är så perfekt!

sen att jag och johan hade lika kul som vi alltid har, när vi handlade, jaa. det gör ju faktiskt hela saken och dagen ännu bättre! jag är så på topp att det är helt galet! men nu måste jag snart bege mig, gör Malmö osäkert! :P haha! nae, så illa ska det väl inte behöva vara. men å andra sidan så vet man aldrig, men se upp iaf. för att vara på den säkra sidan ;)

Ah well, ha en riktigt supertoppen fredagkväll iaf!! =D=D=D

// jessica // - riktigt happy idag! =D

Kommentarer
Postat av: Matilda

lika bra idag? :) <3 <3 <3

2008-11-01 @ 13:39:57
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0