give me your love, my love.

Nu kommer vi igång på riktigt, det ska bli så skönt. Jag mår ju oxå bättre nu, förra veckan var verkligen ingen höjdare, förkylning och skit på hög nivå. Ingen bra kombination, vara sjuk och träna. Så vi satsar allt från och med nu, i den mån vi orkar och har tid förstås. Inte slita ut oss, hoppas jag Jessica? :P

Shorts ska man ha på sig, inte jättesexigt med orakade ben. Säkert ingen som bryr sig.
Men jag gör det, så därför måste jag åtgärda detta innan jag drar.

 Dock typ gott om tid, så det är chill. Hinner bli färdig här först.

En ny favoritlåt, med Fredrik Kempe. Dock vet jag inte vad låten heter och det känns som att den inte går att hitta heller. Jag börjar nästan få lite panik, låten är helt sådär underbart mysig men inte övergråtig. Perfekt! Hans röst går ju inte av för hackor heller, I Really Like! Fast får väl fortsätta mitt letande, den som söker han skall finna.

// jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0