friskt vågat, hälften vunnet.

Ojojoj..

Det var ett tag sen nu såg jag, men vad tusan. Jag har varit sjuk och allt möjligt.
Har helt enkelt inte funnits tiden, eller lusten kanske.

Jag vet inte riktigt faktiskt, skulle nog satsa på lust och sjukdom.

Känner mig lite omotiverad, har inte blivit helt frisk heller. Det är tråkigt.
Vill verkligen inte vara förkyld mer och min hals är helt mongo.
Det är ett jävla skit. Bara så ni vet. DÖD åt förkylning och min hals.

Jag var ute igår, det var skoj. Fast Öja är ingen höjdare, eller det kan kanske vara.
Men inte igår, första gången jag var där. Inget bra första intryck.

Ett stort tack till Martin och Daniel, för en skoj kväll. Det tål att göras om =)

// jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0