föreläsningar gånger tusen

6h föreläsning idag

det är inte världens mest spännande
men det är sånt som är i skolan

kl kommer att ringa 20 över 5 imonbitti, för vi börjar kvart över 8

jag slöar, vill att klockan ska bli 21.00. grey's anatomy (förlåt för mitt fel)
hoppas på lite sms ikväll, kanske t.o.m. msn
om jag har tur vill säga, vilket jag nog inte har. men men

det får gärna bli helg oxå, jaa. jag saknar helg, tycker om eller nej, älskar helg! jaa, det har varit mycket denna veckan. eller det känns som det iaf. långa dagar och väldigt tidiga morgnar, nästan iaf. man måste vakna innan det blitt ljust nästan, det är inte så spännande. men kort dag imorron och på fredag och ledig torsdag - fredag nästa vecka. det är kärlek på det <3

well well, take care!
// jessica

Kommentarer
Postat av: Peter

Ärligt 6h föreläsning var ju en baggis. hoppas vi har det snart igen (hmm ironi var väl inte välkommet i skolan, men Utanför gick det väl fortfarande bra?)

2008-10-15 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0