en liten, liten, liten, liten, liten.......

okej, så nu sitter jag här.

jag m å s t e handla åt mamma, snäll som jag är. för hon jobbar, HELA kvällen.
sååå, vi vet alla vad det innebär. ensamhet till tusen, och sms till tusen!

sms är min stora räddning, och de som svarar på mina sms. de är G u l d!

jag måste tvätta håret, det är ganska äckligt. så otrevligt äckligt ni vet. när man inte tvättat håret på en 3 dagar, för att man helt enkelt inte orkat eller haft en bra anledning till det. har ju knappt visat mig utanför dörren sen i söndags ungefär, men nu måste jag ju ut idag. kallt är det också, så massa kläder måste man ta på sig. varma mysiga kläder förstås, så det är egentligen inte enbart något dåligt, bara ibland. när man längtar efter sommar, som jag gör nu. jag längtar jättemycket! det är inte så skoj, fast julen kan ju iofs få komma först. sen kan det bli sommar och sen fyller jag år. för att göra så att 10 månader går ruskigt fort! vilket dom egentligen gör. nae, nu måste jag sluta. HejDå!

// jessica

Kommentarer
Postat av: Fisen

nnawwwww fiisseennn hahahaha

2008-10-22 @ 13:22:18
Postat av: Jessie

Hej vännen.. tänkte bara säga att även om jag mådde dåligt igårkväll blir det ändå träning idag ;) 17.05 på vanliga stället.. KRAM :)

2008-10-23 @ 08:49:30
URL: http://D3arjessie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0