dance forever my only one

åååhhh! jag träffade sarah idag, hon var bruuun!
jag har saknat henne, emmiii.. jag vill träffa dig snaaaart!

såå jaa, helgen är i princip fixad. det känns najs!

jag väntar på bengt, vi ska köra och handla. kalas för honom ikv!
smörgåstårta och sånt onyttigt, träning? haha jodå!

ibland finns det hopplösa föreläsare, vi hade en sån idag. SHIT asså!

nu har min sån visare försvunnit, som visar var man skriver. det är inte så fräckt, jag känner mig hyper! sarah-dosen räckte, eller nåt. haha! Volbeat - Maybellene I Hofteholder, I'm Soooo Inlove With It!<3 och nuuu.. spänningen stiger, massa popups, hata såna. jävla reklam, måste fixa bort det igen. *suck*

Take Care, Bye Bye Then!

// jessica

Kommentarer
Postat av: Emmi

jag är mega mycket brunare än sarah:D haha du kommer känna dig vitare än vitast:P ;)

2008-10-10 @ 22:27:14
URL: http://emmipetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0