att bli distraherad

Finns det nån mer lättdistraherad än jag??

Jag skulle fan inte tro det, jag måste ge mig nu. Plugg som gäller ju.
En del iaf, lite att läsa i Lärarens Handbok.

Det går inte så bra, jag är så dålig. Choklad, bra musik och msn. (det där sistnämnda är inte så bra i samband med plugg, fast det visste nog alla redan. haha!) plus lite andra sidor, sen hejsan hoppsan har tiden sprungit iväg.

snart dags att träna, eller ja om 1h och 45 min. riktigt nice, ser fram emot det.
dock börjar vädret bli lite otrevligt, eller så är det bara som det verkar?

sigge sover i min säng oxå. btw, kolla in min bdb . knutur.bilddagboken.se
packa väskan måste jag oxå, fast det går fort. eg. ta med lås oxå. GLÖM INTE!!

// jessica

Kommentarer
Postat av: Lisa

Går inte särskilt bra för mig heller du! Skulle gärna behöva lite choklad jag :p haha

2008-10-08 @ 17:15:58
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0