Well if I had money, I'd tell you what I'd do

some new songs for tonights träning är vad som behövs
får bli lite såna dära glada, så man blir taggad
denne svensken är ju mer än ganska så trött kan man säga

sov lite inatt, mentorsmöte idag. diskussioner. det var roligt! kunde inte vara så trött då, var tvungen att vara på alerten lixom. vi är en duktig grupp faktiskt, med liknande tankesätt och värderingar. inte har det kommit några klagomål heller. det känns faktiskt väldigt bra, det innebär ju att vi sköter oss och gör som vi ska. vilket är skönt för alla egentligen =) ... det är en massa mörka moln på himlen, en bit bort förvisso. men det är mot det hållet jag ska om typ 45 min, hoppas innerligt att de behagar att försvinna. annars beger jag mig INTE ut vill jag lova! well well, vi får väl se hur det ser ut sen =)

// jessica //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0