tillbaka till 80-talet

En helgalen kväll, med mycket händelser. För - förfest (alltså 2 förfester), helt galet vad man kan se ut. Dock inte jag, men! mina kära vänner, de finns att titta på Häääär. Vi var snygga som få, det vill jag lova. Bitchlookad blev man oxå, helt utan anledning. Vilka jävla tjejer det finns! Tackar Ämmi för stödet och hjälpen med Bitchlookande tillbaka, haha =D Du är bäst snäckan! Dansande till tusen (trots ÖMMA fötter som inte är vana vid höga klackar:O!!!) Glitter och glamour helt enkelt! Träffade föräldrarna och brodern Martin med, DET var skoj! Hela kvällen var, jaa. SKOJ! (till och från iaf)

Stötte på en MASSA folk gjorde jag också, tydligen är jag inte en egen individ. Jag är någons lillasyster eller någons dotter, det uppskattas INTE så värst mycket.
Men jag fick beröm för hur jag såg ut, tydligen är jag sötare än vissa andra :P Haha! Det höjer ju lixom självförtroendet ganska så mycket, Tackar Folket jag stötte på för det ;D

Soo, Thanks Ladies för den trevliga/roliga/underhållande kvällen!

// jessica //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte konstigt så söt som du var i ditt lockiga hår=)

2008-11-09 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0