Riktigt skrämmande!

Igårkväll var inget spännande, för det var såhär. Jag åkte iväg, tränade och det blev en sväng inom till broren Johan. Efter 2h drog jag hem, duschade (där börjar allt, USCH!!! =(=( ) och då tyckte jag att det luktade konstigt men trodde kanske att det berodde på att det var nåt fel i avloppet eller nåt liknande. Men när jag var färdig, fått på mig kläder och satte mig i soffan för att kolla på filmen jag hyrt. Då är lukten inte borta, så jag luktar på mitt hår (som ju för övrigt var NyTvättat!!!) och det luktar nåt helt fruktansvärt. Typ, permanentmedel som är gammalt och surt. Det var hemskt, men men. Skitsamma tänker jag, håret är ju väldigt tovigt och oborstat. Jag går och hämtar borsten och börjar borsta, det går inte så bra och jag borstar en stund. När jag sedan tittar på borsten blir jag förskräckt!! Där är onaturligt mycket hår, man kunde tro att jag inte tömt (säger man så??) borsten på typ 2 månader och det här var på nån minut. Tårarna börjar bränna bakom mina ögon och jag fortsätter borsta (till detta ska sägas att håret fortfarande luktar nåt helt fruktansvärt!) och sen kommer mamma hem och jag visar henne förödelsen med tårar i ögonen. Även hon tycker detta är konstigt, så hon ringer en vän som är frisörska och rådfrågar. Inget sådär bra svar fick vi, men fy fan. Jag som aldrig tappar hår på det viset :O .. Det var riktigt skrämmande.

Idag tvättar jag, ska fixa undan lite här hemma.
Lämna filmen, som jag sen ska köpa och höra om dom får in första filmen också.
Sen dra till Salongen och höra vad min frisörska har att säga om mitt hår

// jessica //

Kommentarer
Postat av: Joanna

Usch det låter ju helt hemskt ! Hoppas det ordnade sig :)

2008-11-14 @ 15:59:04
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0