På pricken så att säga.

Mindre begåvad.

Det är jag det.
På pricken så att säga.
Mhmm!

Jag är sjuk, förmodligen har jag feber, förkyld är jag också och plus att jag har kräkt 2 gånger idag. Och vet ni vad jag ska ikväll? Jag ska ut. Jag ska ut och festa. Är det inte briljant så säg?! Kanske inte så begåvat trots allt, men å andra sidan. Sen när har jag utgett mig för att vara särskilt begåvad eller nåt annat högt klassat ord på att man är smart?! Mina ögon är ganska så varma, mina händer är ganska så kalla och huden gör lite ont av febern. Spänning på hög nivå.

Så iaf, nu sitter jag här och väntar på skjutsen. Ska laga kaffe och sätta fram pepparkakor till mina kära föräldrar, på order av mamma förstås. För sånt hade jag aldrig tänkt på, med tanke på att de kommer hem ganska så sent när jag inte är här. Eller, vänta. Var inte det ganska självklart att jag inte är här när de kommer??? Jag skyller denna förvirring på feber och förkylning, tänkt på mig ikväll. Jag hoppas jag överlever kvällen!!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: jessie

Oh nej, stackars min gumma då.. Hoppas du kryar på dig!

2008-11-30 @ 09:39:17
URL: http://D3arjessie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0