när man kommer till insikt!

JAG?

jag är ganska så söt, jag är himla snäll, jag har fina ögon och en fin mun, jag får folk att skratta med och åt mig, jag ser inte helt dum ut, jag är nog en av de som har den största omtanken om andra, jag är faktiskt ganska så gullig, jag har en kramgo kropp och jag älskar att få pyssla om och ta hand om andra människor..
Jag är inte helt fel egentligen, så vad är då problemet?

jaa, det var en jävligt bra fråga. som jag inte har ett jävligt bra svar på.

men iaf, det blåser som faaaan där ute. det är kallt som faaaan oxå!
tur man inte behöver gå ut idag, hade blåst bort.

Take Care och Gör Inget Som Jag Inte Skulle Göra!

// jessica //

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja faktiskt, syrran spelar den 20h om dygnet typ haha ;) men den är med skitbra !

2008-11-05 @ 18:49:08
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0