My angel in the night ...

God eftermiddag!

Igår var jag hemma sent, typ kvart över 12 på natten faktiskt. Så kan det gå när ens mamma har ett sådant jobb som gör att man inte kan bestämma arbetstiden själv, inte helt åtminstone. Men det var en trevlig eftermiddag/kväll/natt, min mamma är den bästa som finns. Det är dagens bästa sanning faktiskt! Dagens sämsta sanning är att det blåser storm och säkerligen kommer att regna som tusan idag. Ser ganska mörkt ut, där utanför mina fönster. Ska det dära vädret aldrig ta slut? Ska det inte bli en normal höst där det faktiskt inte stormar och regnar precis hela tiden? Eller är det klimatförändringarna som gör att det blir såhär kanske? Vad det än är, så kan det försvinna ett tag tycker jag. Det är jobbigt att gå ut, man riskerar ju att blåsa bort :P

På listan står :
  • Städa
  • Duscha (och allt som hör till)
  • Åka nånstans?
  • Titta film?
  • Sova

Alltså, en ganska händelselös dag. Men det gör mig inget. Det är skönt.
Jätteskönt med såna dagar, tisdag nästa vecka är efterlängtad!!!
En överraskning! Säger inget, ifall det inte blir bra :P Haha!

// jessica //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0