I should know

okej

jag borde göra mig iordning, men i vanlig ordning gör jag inte det.
iaf inte när jag borde göra det.
hmm, knasigt. jag vet, kan inte hjälpa det bara.

och jaa, jag är upp tidigt. mobilen ringde kl 8, ojoj! jag håller på att dö av svält nu oxå, därav att jag kanske borde sätta fart så jag hinner äta något innan jag drar om ca 1h. inte för att jag vill bege mig ut, det blåser storm ute. ifall ni har missat och inte vaknat ännu. jag kommer helt enkelt blåsa bort. värre än så är det ju faktiskt... *hah! sånt jävla trams, jag kommer att dööö* well well, jag antar att det är smällar man får kanske?? eller vad säger ni??

take care och ha en bra dag! min mage kurrar sönder, got to go!

// jessica //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med andra ord en helt vanlig dag? >.>

2008-11-06 @ 11:46:35
Postat av: jonathan

svar: Mycket ny energi blev det :)

2008-11-06 @ 18:55:42
URL: http://jontheericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0