Helt sådär, otippade händelser!

Måndag

Igen! Helt sanslöst vad dagarna går fort, ruskigt fort egentligen. Men that's not the point you know, det är mitt lilla besök hos min bror för några timmar sen. När jag väntade på att klockan skulle bli 3, så jag kunde träna med Jessica. Anyways, jag sitter där vid hans fina köksbord (som var belamrat med tidningar och skit, innan jag gjorde fint) och då hittade jag en Svensk Grammatikbok. Jag menar, grammatikbok!? I min brors lägenhet!?

Så jag sitter då där, och tittar i denna grammatikbok. Väldigt roligt (fast jag tvivlar på att ni tror på mig, right?!) om man tittar på några speciella sidor. Som jag gjorde ju. Det vill säga, Förteckning över starka och oregelbundna verb. Jaha tänker ni, hur kul kan det vara? Men se där! Det kan vara jätteroligt, om man läser orden jättefort och lite melodiskt lixom.



Soo, have a nice måndagkväll :P

// jessica //

check out min bdb häääär, fler bilder finns att se här och massa roligt!! =D

Kommentarer
Postat av: Malin

Urgh. Fattade aldrig svensk grammatik. Kan den ju, uppenbarligen, men fattade aldrig varför jag var tvungen att lära mig ordklasser och shit när jag obviously visste på ren instinkt när vad skulle användas. haha.

2008-11-19 @ 20:30:38
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0