Helt fruktansvärt underbart!!!

gårdagen började skitbra, mitt humör var på topp, jag var laddad till tusen! Bröderna M var väldigt trevligt (eller hur emmi!!!) och bion var verkligen skitgrym och hela dagen/kvällen/natten var helt enkelt bara underbar och rolig på alla sätt! fredagen var något att minnas, mitt bästa humör på länge. jag tog till vara på lyckan och bara njöööt!!!! det gjorde jag verkligen, en sån dag fylld med oförklarlig glädje, energi och bara viljan att göra tusen saker =D

idag känns som söndag, så idag har nästan spenderats som en söndag.
kanske inte världens bästa, därav noll ork till något?
blev dock glatt överraskad av en viss person, OMG är orden!

ska lägga mig och läsa ett tag nu, kommer kanske nåt bra på tv sen. eller nu, jag vet inte. jessica, vi måste bestämma dagar nästa vecka!! massa skräck blir det sen, When A Stranger Calls, The Grudge och The Cell! vet inte hur jag ska klara det bara, olika kanaler och olika tidpunkter. dessutom är jag jävla lättskrämd. detta kan bara sluta i katastrof :P haha!

// jessica //

                       ........ I really want it ..........

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är väl sådär... det är en sån dag då jag tillåter mig riktigt rejält att sörja och sakna.. och minnas.



Jag önskar verkligen att det blir bättre med dig!

Kramar <3 <3 <3 <3

2008-11-01 @ 22:14:08
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Jessie

Call ya later baby ;)

2008-11-02 @ 14:36:10
URL: http://D3arjessie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0