Ge mig sms!!!

Nån kabel eller vad fan det var, den var av. Därför lilla jag och resten av oss som har Telia inte kan skicka sms, inte vet de heller när problemet blir löst. Läste nåt om 19-tiden, men HALLÅ! Jag (jag vet, det låter så jävla ego. men vadå!?!?!) behöver skicka sms, jag har vatt utan sms sen kl 20 i 12. Det är fan nästan abstinens på detta, 5.5h utan sms. Det hade kunnat bli bra många sms under de timmarna, men icke.!!

Iaf, det har varit en ganska så bra dag annars. Glatt humör!
Jag har en tvångstanke har jag kommit på.. Sjukt eg..

Som när jag skriver här i min lilla blogg.
När jag nu börjar här, där jag skriver. Så kan inte meningen börja med ett S.
För det blir fel, det blir för lika. Pest helt enkelt.

Take Care!

// jessica //

Kommentarer
Postat av: Sarah

men jag tycker också att det är jobbigt :-O kan se dumt ut

2008-11-04 @ 06:25:24
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0