En salig blandning

Jag har faktiskt inte kommit längre än just till.....

........städningen, p.g.a den enkla anledningen att jag inte har orkat eller haft någon lust och för att jag är så satans seg. Magen börjar dessutom kurra nu, så det är väl snart dags att göra nåt att äta. Vet fortf inte om jag kommer åka någonstans idag, kl börjar bli en del och jag ska upp relativt tidigt imorgon. Så får väl se hur det blir med den saken, borde iaf tvätta håret. Har ju inte gjort det på X-antal dagar, vilka jag inte vågar nämna faktiskt :P:O:$ ..

Well well, lite käk och sen tvätta håret. Duscha gjorde jag faktiskt igår..
Ha det toppen!

// jessica //

Kommentarer
Postat av: Sara

Städning orkar man aldrig med :P

2008-11-13 @ 22:49:05
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0