en liten hjälpande hand

..... could the founder release its bloody words ........

Jag borde, jag borde en jävla massa känner jag. Men inte fan känner jag för att ta tag i det, för nu är det helg. Jag vill ha helg alltid, ibland vill jag det iaf. För att få känna lugnet, för att bara få va och göra det jag känner för att göra. Det hade varit något, som jag gör denna helgen. Idag har jag suttit hemma, och varit iväg och fixat lite saker förvisso. Nödvändiga saker, inhandlat åt föräldrarna t.ex. Vad vore de utan mig nu, i dessa bettider? Det undrar jag, jag fixar och donar. Handlar och har mig. Saker och ting rullar på, jag gör så gott jag kan. För det behövs, för det är full rulle hela tiden. De är inte mer än människor och hinner inte med hur mycket som helst. Där kommer jag, som en liten hjälpande hand. För det är så jag känner mig, det är de små sakerna som gör det har jag hört. Av mamma.

Det uppskattas att jag hälper till.
Med såna små medel.
Jag får känna att jag gör någon nytta.

Jag älskar min mamma, mer än något annat på denna jord.

Krama kuddendags nu, en lång dag och lång natt imorgon.
Jag måste ha en massa ork känner jag.

// jessica //

Kommentarer
Postat av: oO

Jävulen vad söt du är med ditt "nya hår" :p Galet :P

2008-11-09 @ 00:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0