En glad nyhet!

Glädjande nyheter fick jag idag.

Den här glada nyheten stavas J O B B  ! Om jag har tur, bara chefen som ska godkänna. Jag menar, hur perfekt är inte detta så säg? Dessutom på stället där jag har min VFT, helt jätteperfekt. Trivs verkligen där, både med barnen och personalen.! Egentligen är det här så bra som det bara kan bli, jag har verkligen varit behövd på min avdelning denna veckan. Fick stanna över nån timme tisdag och onsdag, frågan är hur de ska klara sig nästa vecka utan mig (hahahaah (A)) Nej, men helt allvarligt.

Ett jobb är ju faktiskt inte helt fel nu, inte någonannan gång heller. För pengar behöver man alltid, plus att jag får erfarenheten. Det är nog det bästa med alltihop! Det innebär att jag kanske får komma in på någonannan förskola också, ju mer erfarenhet man har desto bättre blir det ju. Nej, detta var en glad nyhet!

Fast en mindre bra sak har hänt, jag har gått och blivit förkyld. Undrade i veckan när förkylningen skulle komma, för några barn på avdelningen är förkylda. Det skulle jag kanske aldrig gjort, för nu kom ju förkylningen. Lagom till helgen, det gillar jag inte. I have plans for tomorrow. Tror jag åtminstone, om det går som jag vill. Så har jag det. Jag hoppas!

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0