Att erkänna sig skyldig.

typ

Hej!
Det var ett tag sen, men jaa.

Tiden eller vad som helst, har helt enkelt inte funnits där. Kan hända att det har hänt en del grejer, jag har ju egentligen varit ganska så busy om jag tänker. Med både det ena och det andra, Väldigt skönt har det varit, har inte saknat datorn och allt vad jag gör på den. Åtminstone har jag inte saknat det så värst mycket, vilket är väääldiiigt niicee! Träning ikväll, eller jaa, kl 17.05. Så jag måste snart bege mig, träning 3 gånger denna veckan, måndag, tisdag och onsdag.

Får väl se hur död kroppen är imorgon, eller hur död hela jag är. VFT-vecka nu ju, tidiga morgnar och sena kvällar känns det som. Fast igår, jaa. Då somnade jag tidigt, men det var en verkligt lång dag. Då menar jag verkligt lång, steg upp kl 5 och larmet började ringa 04.20. Gissa om jag var satans trött igårkväll?

Sen så har snön kommit till Skåne, fast det ska bli tö imorgon. Så snart är den borta igen, jag kommer sakna den lite grann faktiskt och jag hoppas den kommer igen till jul och nyår. Som för övrigt är helt oplanerade, men jag tror att det löser sig. Det brukar det ju faktiskt göra, så jag oroar mig egentligen inte särskilt mycket över det.

// jessica //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0