Antother sunday

Dock ingen sol ute, massa mörka moln. Men det gör mig inget, för idag är dom välkomna.
Fast ändå inte, en vän till mig fyller år idag, Sara. En verkligt snäll och fin tjej.
Säg grattis till henne är ni snälla, hennes familj och vänner är så långt borta och det är tråk.

I annat fall är det skola imorron, en kort dag. Träffa Sara ska jag också göra en dag nu snart, tatuering på gång för hennes del och jag får vara med om det *hoppas jag iaf* Men det tror jag. Då kan jag boka tid till mig själv, lite ont om pengar just nu. Iaf efter shoppingen med mamma igår, hon köpte en typ flanellpyjamas till mig =D Hon är snäll!<3 Sen köpte jag lite smått och gott till mig själv, underkläder och sådant..

Igår, det var lördag jaa. Festade till det med mamma och bengt och nån till.
Sen till Slimminge Bygdegård (stavas det så?) Det var roligt iaf.
Lagom full, jag fick dansa, jag fick prata med massa folk och jaa. Bra!

Have A Great Sunday!
// jessica //

Kommentarer
Postat av: Sara

Du ska vara med, haha ;D jag kommer grina, jag lovar. Haha! Och i dalarna betyder grina gråta, inte skratta ;)

2008-11-16 @ 17:49:39
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0