sunny days

redan lördag, tiden går snuskigt fort. timmarna idag var över på ingenting lixom!
fast det var skönt, någorlunda mycket att göra. det gillar jag faktiskt, mm, sant ..
denna veckan har gått fort, jättefort. kan bero på att jag har jobbat ganska mycket .


jag och J var på bio igår, såg 21, den var faktiskt jättebra. jag gillade den .. inte så värst förutsägbar, och sådana filmer är nice. då är det mer spänning! nu sitter jag här och bloggar och J spelar GTA 4, sån tönt, men jag gillar ändå och snart ska vi till Helsingborg ikväll igen, såå jaa. det blir säkert bra, vi ska köra om ca 10-15 minuter tydligen..

Have a nice saturdaynight!
'Cause I Will ! ;D

HejDå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0