smek mig långsamt

har precis gjort kladdkakorna, de blir nog goda?!
återstår att se, måste nu försöka göra nåt åt mig.. ser ut som ...........
jaa, ni förstår. det säger allt lixom. ska iaf byta kläder och försöka fixa till håret lite..
sen får det vara =) jag är söt ändå (A) haha, eller nåt liknande :P

har läst att folk har eller ska tatuera sig, blir ju helt sugen.
fast inte bra till sommaren, fast jag typ ska jobba mkt..
men ändå, får bli efter sommaren och efter min och J:s resa..




HejDå mina små kycklingar!
// jessica - knutut - minimoroten

Kommentarer
Postat av: TooBlessed

Ge mig gärna ett svar om du har det! :P



Hoppas du haft en trevlig kväll :)

2008-05-14 @ 22:45:50
URL: http://tooblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0