pretty in fucking pink?

Hade bestämt mig för att inte blogga på ett tag, bara en känsla som kom över mig. Som vi väl märker gick det inte så värst bra. Men jag är ju å andra sidan inte så värst bra egentligen, om vi tänker efter. Men det spelar iaf inte så stor roll nu, det är en helt annan sak. Försöker iaf att städa mitt rum nu, går inge vidare. Blir ju så fruktansvärt lätt distraherad, har sina för- och nackdelar med det, positivt och negativt ni vet?

Så då sitter jag ju här nu och bara undrar vad det är jag håller på med? Samtidigt som jag lyssnar på The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down. Verkligen snuskigt jävla bra, man får en såndär jävla energikick och bara känner att man klarar av precis allt. Jag behöver den känslan nu, för att jag faktiskt bara gör det.

Hade en trevlig pratstund med mamma igår, när jag åkte med henne i lastbilen. Vi pratade om både det ena och det andra, det kändes skönt. Jag känner att jag kan lyckas och jag har planer för en del saker. Ska bara sätta dom i rullning, vissa kan jag ta själv och andra behöver jag hjälp med. Men det kommer att gå, jag vet det.


Det är J och Jag, ibland förundras jag över oss. Allt som har hänt, allt som har blivit sagt och gjort och en massa annat. Men vi har kommit över det, vi är förbi allt det som hände, det är gammalt nu. Jag vågar tänka långsiktigt när det gäller oss, jag vågar tänka väldigt långt fram och vet ni vad?? Det är en jävla härlig känsla!!


HejDå, hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: TooBlessed

S: Den är fake, haha. Från en Heineken-reklam tror jag..

2008-05-20 @ 19:06:31
URL: http://tooblessed.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: åh tack :D

2008-05-20 @ 22:55:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0