only dreaming that youre missing me

Now youre gone, I realise my love for you was strong ........ Kom just ur mina högtalare ..
Under samtalet på msn med Lotta :P
Spännande va?? Kanske inte eg, men whatever! Trevligt samtal iaf, pågår fortfarande..
Iaf, jag är hemma nu. Det var jag iofs innan oxå, men ändå.

Planer för idag??

  •  Msna färdigt med Lotta =)
  • Göra färdigt en viss grej till mami
  • Städa kanske ?? om det behövs
  • Duscha mig och sånt
  • Åka till tusset och umgås med henne & ämmi
  • Umgås lite mera och lite mera

Soo, ska dra mig nu. Men HejDå! Ha det fint idag!


Kommentarer
Postat av: TooBlessed

Tack så mycket! :)

2008-05-26 @ 16:03:08
URL: http://tooblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0