oj, det är onsdag redan!

Sooo, det blev iaf inget med att hon sov här. Jag sov hos henne istället, så hon kom vid 10-tiden igår och vi åkte hem till henne med lilleman =) .. Där fick jag agera barnvakt, på natten/morgonen. Det var jobbigt, men ändå lite mysigt.
Är ju något trött nu, han somna vid halv 1 och vakna vid kvart i 4, sen halv 5 och varje timme där efter. Mindre spännande kan jag ta och berätta, men han är så söt, så det väger lixom upp lite att han var lite jobbig :P =D

Så nu har systern precis åkt hem, hon skulle hem och städa och sånt. Hennes birhtday idag, grattis till dig! Så vi ska dit senare, på kaffe och sånt dära som hör till =D .. Jag ska baka kladdkaka, så måste nog sätta igång med det snart. Ska oxå fixa tvätten och vattna blommorna, ganska produktiv dag måste jag säga =D Men det är bra, det gillar vi.


Ska kila nu, men ha det så trevligt denna onsdag ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0