inget kan slå

nej, jag vet inte. är iaf helt slut idag, trött som fan och lite ont i hela kroppen :P twister sätter sina spår :P :O mina byxor gick sönder oxå, det var inte såå skoj =( mamma måste laga, annars blir jag lessen =( .. annars, inte så värst bakis heller himla skönt faktiskt. bakis är pest, mest magen som var lite orolig när jag vakna :O men det är borta nu, så det gillar man =)

hoppas på att J kommer hit sen, sover här inatt. han är ju i Danmark och kollar fotboll med sitt jobb =)tror att han har kul, fast han inte är någon fotbollsmänniska så direkt. GTA 4 är hans nya favorit ;) hah!



Nej, HejDå! Ha Det Fint!
Btw, det blåser storm!
Hata att det blåser. HejDå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0