i can do it

Tror att det kan bli jättebra med mitt nya jobb, har redan fått ganska mycket jobb så. Om man jämför med mitt gamla jobb, så skiljer det ganska så mycket på allt lixom. Men det är nice, gillar det. Mer säkerhet nu, detta passar mig bättre. Olika tider oxå. Himla skönt, inte bara kvällar. Utan alla möjliga tider. Detta lär bli en bra sommar, det är jag helt säker på. Underbart !

Sa ju innan att jag börja kvart i 1, som ni märker var det helt fel. Börja halv 2 ist ..
Lite irriterande att jag glömt det, men whatever. Det blir nåra timmar av det iaf ..
Har ju ändå 3 dar till att jobba denna veckan, imon, torsdag och fredag. Det går.
Torsdag och fredag är lite jobbiga, det är såna där jättelånga och sega dagar ..



Fint väder ska det vara hela veckan! Trevligt!


Snart dags att sticka, tänkte sola efter jobb. Om jag orkar och har lust.
Ajja, får se. Det blir säkert jättebra!
So long suckers, have a supernice monday !!! ;D;D


//
knutur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0