Dar sa stii ca te-am iubit

Att skriva så det bara rör och handlar om en själv?

Hur väl funkar det?
Oftast som alltid skriver man ju om sitt liv, vilket inte bara innefattar en själv? Så tycker jag det är, mitt liv innebär ju min familj, min pojkvän, mina vänner, mitt jobb, min fritid och allt därtill. Man vill ju dela med sig, det är ju därför man skriver i en blogg. Dock är det kanske inte så alltid och det vet jag av egen erfarenhet, att få skriva av sig kan vara guldvärt när man känner att man inte kan eller har någon att prata med. Dessutom är det så mycket lättare att skriva än att behöva klä allt i ord, framför allt.. Rätt Ord! Det är verkligen en konst i sig, för det mesta iaf.

Iaf så sitter jag här nu och återigen lyssnar på O-Zone - Despre Tine.
Har blivit någon form av beroende. Inte så bra.
Blogghjälpen har nog löst sig, har iaf fått iväg ett litet meddelande.
Nu hoppas vi bara på att det går =D
Då får jag väl få igång tankeverksamheten nu.

Tack Och Hej!

Har jag sagt att J är den bästa som finns? Om inte, så vet ni det nu!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Visst kan jag hjälpa dig, är inte säker på att jag kan göra allt men kan göra mitt bästa :) Men vet inte när jag får tid men så fort jag får en stund över skickar jag ett meddelande på msn !

2008-05-21 @ 20:59:38
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: johan

ja, bara man är klar över vad man menar, och står bakom sina ord när de sätter en på prov. vilket är lättare sagt, och skrivet, än gjort.

2008-05-22 @ 06:05:22
Postat av: TooBlessed

S: Det är det roliga, alla tjejer verkar gilla spelet också! :P

2008-05-22 @ 18:31:28
URL: http://tooblessed.blogg.se/
Postat av: TooBlessed

S: Precis, allt en kvinna beghär liksom!

2008-05-22 @ 22:09:36
URL: http://tooblessed.blogg.se/
Postat av: Ämmi

Jissica! Var är du?

2008-05-26 @ 00:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0