Skrämmande verkligt

Drömmarna jag hade imorse, fy fan vad läskiga. Men ändå inte, mer skrämmande.
Att någon som inte finns mer, kan kännas så verklig, kan kännas så nära.
Tusset, du var med i min ena dröm. Du var INTE snäll mot mig, jag grät nästan.
Den andra innehöll personen som inte finns mer, samt en bebis, en flickvän och någons fd pojkvän.
Jag förstod inte den drömmen, iaf inte vissa delar av den. Grät nästan när jag vaknade ..

Usch, det var så verkligt, och tårarna i drömmen tycktes aldrig ta slut.
Mamma var också med, fast först i slutet. Sådär innan jag vaknade..
De där orden, gud så verkliga de var. Kan fortfarande höra dom =( ......


Ha Det Bra... !

Kommentarer
Postat av: Tusssnäll

men jag är ett snäll Tuss :-(

2008-03-16 @ 18:44:48
URL: http://randigbordsduk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0