Skiftningar

I vadå?!

I vädret alltså, solsken, moln, solsken, moln och helt plötsligt en mini snöstorm ..
Jag hatar att vara trött, vakna kl 7! av mig själv ! Galet?! Typ JA !!!
Somna om och vakna nångång senare av hemtelen som ringde, orkade dock inte gå upp och svara ..
Halv 9 ringde telefonfan igen, svara och det var till mamma som sussa sött ..


Vaknatider?!

Jaah, numera vaknar jag mellan typ 7 och halv 9 om dagarna..
Av mig själv, varför är det så? Förmodligen J:s fel ..
När man sover där får man vakna vid 7 av hans dumma alarm..
Detta resulterar i att det smittar av sig när lilla jag sover hemma ..
Det ogillas starkt kan jag berätta !


Fixa lite käk, byta kläder och sen bege sig till tåget..
Jag saknar J, jättemycket ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0