Ones Own Misery

Jag gillar mina nya gardiner, dom är lixom pricken över i:et i mitt rum.
Rummet känns mer som det ska nu, en aning mörkare. Men jag trivs.
Funderar på om jag ska gå och borsta tänderna nu, kan vara en bra ide.

Fixa lite med andra grejer ska jag också göra, men det blir nog bra.
Ska jobba ikväll och imonkväll, tänk att det är onsdag redan. Galet !
Hinner ju inte med, tiden bara precis Springer iväg från mig. Läskigt!
Vill träffa J snart, längtar nästan sönder mig efter honom. Mindre trevligt.


Måste ringa ett samtal också, det har inte gått över. Nåt konstigt är det nog.
Ajja, det får bli bra. Det Måste bli bra. Jag orkar inte ha det så längre.
Det ställer bara till det för mig och mitt liv, inte så underhållande. !


HejDå! Ha En Trevlig Onsdag! // Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0